KotoKantis kanta-asiakasohjelman ehdot

Kanta-asiakasohjelman jäsenet keräävät verkkokaupassa tekemistään ostoksista kanta-asiakaspisteitä, jotka muutetaan henkilökohtaisiksi alennuskoodeiksi. Jäsenet voivat saada myös kanta-asiakastarjouksia ja muita kanta-asiakkuuteen perustuvia etuja.

Nämä kanta-asiakasohjelman ehdot koskevat Koto Designmarket-verkkokauppaa (Y:2904435-7) sekä KotoKantikseksi liittynyttä kuluttaja-asiakasta. Liittymällä KotoKantikseksi hyväksyt nämä ehdot ja sitoudut noudattamaan kulloinkin voimassa olevia ehtoja.

Jäsenyys

Kanta-asiakasohjelman jäsenyys on maksuton ja se myönnetään 18 vuotta täyttäneille yksityishenkilöille. Yhdellä henkilöllä voi olla vain yksi jäsenyys. Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäseneksi voi liittyä luomalla asiakastilin osoitteessa https://www.kotodesignmarket.fi/account/register ja hyväksymällä samalla kanta-asiakasohjelman ehdot. Rekisteröitynyt asiakas voi liittyä kanta-asiakasohjelman jäseneksi asiakastilin Omat tiedot -osiossa.

Jäsenyyden voi päättää koska tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai lopettamalla jäsenyyden omatoimisesti asiakastilin Omat tiedot -osiossa. Lopettaessaan jäsenyyden kanta-asiakas menettää keräämänsä pisteet sekä mahdolliset muut jäsenyyteen perustuvat edut.

Koto Designmarket (Y:2904435-7) pidättää oikeuden lopettaa kanta-asiakkaan jäsenyys, mikäli asiakas on rikkonut näitä ehtoja, tarkoituksellisesti käyttänyt kanta-asiakasohjelman pistejärjestelmää väärin vastoin etuohjelman tarkoitusta tai on syytä epäillä, että asiakkaan jäsenyyttä tai kanta-asiakasohjelmaa väärinkäytetään.

Asiakastilin poistaminen ja/tai tietojen poistaminen asiakarekisteristä päättää automaattisesti myös kanta-asiakkuuden jäsenyyden, jolloin kerätyt pisteet ja mahdolliset muut jäsenyyteen perustuvat edut vanhenevat ja raukeavat.

Kanta-asiakaspisteet

Kanta-asiakasohjelmaan liittynyt jäsen hyväksyy, että hänelle lähetetään kuukausittain tietoa kanta-asiakaspisteiden kertymisestä.

Kanta-asiakaspisteitä kertyy seuraavasti:

Liittyminen:100kanta-asiakaspistettä

Ostoista: 1 kanta-asiakaspiste jokaisesta käytetystä 1,00 €

Liittymisestä myönnettävät kanta-asiakaspisteet myönnetään vain kerran per asiakas.

Tuotearvosteluista (ei vielä käytössä meillä) myönnettävät kanta-asiakaspisteet myönnetään vain hyväksytyistä ja julkaistuista tuotearvosteluista. Kanta-asiakaspisteitä myönnetään arvosteluista vain kerran yhtä tilausta kohden.

Ostoista myönnettävät kanta-asiakaspisteet kertyvät vain kirjautuneena asiakkaana tehdyistä tilauksista. Kanta-asiakaspisteitä ei voi rekisteröidä tilaukselle tai asiakkaalle jälkikäteen. Ostoista myönnettävät kanta-asiakaspisteet lasketaan tilauksen tuotesisällön arvosta. Kanta-asiakaspisteitä ei kerry tilauksen toimituskuluista eikä lahjakorteista, ja mahdolliset alennukset vähentävät pistekertymää. Kanta-asiakaspisteet myönnetään myönnetään tilauksen toimitusvaiheessa.

Perutut ja palautetut tilaukset vähentävät kanta-asiakaspisteiden kertymää myös jälkikäteen.

Henkilökohtaiset alennuskoodit

Kertyneet kanta-asiakaspisteet muutetaan henkilökohtaisiksi alennuskoodeiksi kuukausittain, kun käyttämättömien kanta-asiakaspisteiden kertymä ylittää alennuskoodin vaatiman pistemäärän.

Kanta-asiakaspisteiden kertymä kuukaudessa

100 pisteellä 5,00 € alennuskoodi
200 pisteellä 12,00 € alennuskoodi
300 pisteellä 25,00 € alennuskoodi

Uudet henkiökohtaiset alennuskoodit toimitetaan jäsenten asiakastileille kuukausittain. Uusista alennuskoodeista viestitään myös sähköpostitse lähetettävässä kuukausittaisessa kanta-asiakasviestissä.

Alennuskoodien voimassaoloaika on 3 kk alennuskoodin myöntämisestä.

Alennuskoodi on käytettävä kirjautuneena asiakkaana.

Alennuskoodia ei voi vaihtaa rahaksi.

Henkilötietojen käsittely

Kanta-asiakasohjelmassa käsittelemme henkilötietojasi suostumukseesi perustuen. Käsiteltäviä henkilötietoja ovat nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, ostotietosi sekä muut mahdollisesti tarjoamasi tiedot, joita hyödynnämme kanta-asiakkuuteen pohjautuvien etujen ja tarjousten toteuttamisessa sekä kanta-asiakasohjelmaan liittyvässä markkinointiviestinnässä.

Tarkemmat tiedot henkilötietojen käsittelystä löydät Tietosuojaselosteestamme.

Ehtojen muutokset

Koto Designmarket (Y:2904435-7) pidättää oikeuden muuttaa kanta-asiakasohjelman jäsenehtoja koska tahansa. Muutoksista ilmoitetaan Koto Designmarket-verkkokaupan sivuilla ja/tai sähköpostitse. Jos et hyväksy muutoksia, voit lopettaa kanta-asiakasohjelman jäsenyytesi. Jatkamalla käyttöä muutosten voimaantulon jälkeen, sitoudut hyväksymään muutokset.

Koto Designmarket (Y:2904435-7) pidättää oikeuden lakkauttaa ja irtisanoa kanta-asiakasohjelma ilmoittamalla jäsenille asiasta kuukautta ennen irtisanomisen voimaantuloa.

Mikäli kanta-asiakasohjelma päättyy lainsäädännön, viranomaisen määräyksen tai muun vastaavan syyn vuoksi, kanta-asiakasohjelma sekä sen jäsenyydet voivat lakata myös välittömästi ilman ennakkoilmoitusta, jolloin myös pistekertymä ja mahdolliset kertyneet muut edut voivat raueta ja vanheta välittömästi ilman korvausta.

Toimitus

Nopea toimitus 1-5 arkipäivässä Suomessa

Nouto myymälästä 0,00€ 

Palautuskulut 7,90€ - vaihda tuote kerran ilman kuluja!

Lue toimitusehdoista

Maksaminen

Tarjoamme jokaiseen tilanteeseen sopivan & luotettavan maksutavan.

Maksa heti, pilko osiin tai maksa 30 päivän korottomalla maksuajalla!

Lue maksutavoista

KotoKirje

Tilaa KotoKirje <3

Saat tiedon uutuuksista sekä kampanjoistamme ensimmäisenä!

Liity tästä!

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.9.2024 alkaen. 

Verkkokauppa

Koto Designmarket
Yliopistonkatu 32
40100 Jyväskylä

+358 40 187 6694
asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
www.kotodesignmarket.fi
Y:2904435-7


Kokokoto Oy (myöh. palveluntarjoaja) myy tuotteita sekä yksityishenkilöille että yrityksille ja yhteisöille, joista käytetään myöhemmin termiä asiakas.

Mikäli www.kotodesignmarket.fi -sivuilla (myöhemmin verkkosivusto) esitettävissä hinta tai muissa tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Kokokoto Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. Kokokoto Oy ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajista, maahantuojista tai muiden toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä.

Verkkosivuston käyttö edellyttää, että asiakas hyväksyy ja noudattaa (i) näitä Ehtoja, ja (ii) hyväksyy verkkosivuston tietosuojaselosteen, minkä jälkeen asiakas voi käyttää verkkosivustoa kulloinkin voimassa olevien ehtojen mukaan.

Toimitusalue

Toimitusalueemme on Suomi (pl. Ahvenanmaa). Mikäli haluat tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu (at) kotodesignmarket.fi.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyyden suojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään pääosin vain tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Tarjoamme verkkokaupassamme asioiville useita eri maksutapoja. Tällä sivulla voit kätevästi tutustua niihin. Valitse sinulle parhaiten sopiva vaihtoehto!

Paytrailin maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Klarnan maksutavat

Klarna-checkout maksupalvelun avulla teet ostoksia turvallisesti ja joustavasti:

  • Verkkopankit; voit maksaa ostoksesi turvallisesti kaikkien yleisimpien pankkien verkkopankkitunnuksilla
  • Laskulla 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa.
  • Lasku lähetetään tilausvaiheessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, täytä siis tiedot huolella!
  • Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkun muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi.
  • Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

Erämaksu:

  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle). Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Maksa myöhemmin (Kampanjalasku): jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.

Lisätietoa laskulla ja erämaksulla maksamisesta:

Palvelun tuottaa Klarna Bank AB:n (julk.) (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi)

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä.

Maksaminen verkkokaupan lahjakortilla tai alennuskoodilla

Voit maksaa lahjakortilla tai käyttää alekoodia klikkaamalla ostoskorista ja "Muokkaa ostoskoria". Sieltä löydät kohdan "Onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi?". Kirjoita koodi ja paina "Tallenna". Kun olet lisännyt koodin onnistuneesti, alennus lasketaan heti loppusummaan.

Huom. TG-alkuiset koodit ovat myymäläämme. Mikäli haluat vaihtaa lahjakortin sopimaan verkkokauppaamme, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Tarkemmat toimitusehdot

Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 2 - 5 arkipäivää riippuen kuljetusyhtiöiden kiiretilanteesta. Noutotilaukset saamme yleensä käsiteltyä aukioloaikojen mukaan jopa samana päivänä.

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman nopeasti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Toimitustavat & kulut

Käytämme lähetysten toimittamiseen pääasiassa Suomen Postia tai Matkahuoltoa. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan kuljetettavaksi 1-2 arkipäivän aikana siitä, kun olemme vastaanottanut tilauksen. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Toimituskulut lasketaan automaattisesti kassalla valitsemasi toimitustavan mukaan.

Toimitamme tilaukset kirjeitse, postipakettina, Smartpost-lähetyksenä tai Matkahuollon noutopistepakettina lähimpään noutopisteeseen.

Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme veloituksetta, kunhan valitset kassalla "Nouto myymälästä" toimitustavaksi.

Vaihtaminen

Tuotteilla on 14 päivän vaihto-oikeus. Voit vaihtaa tuotteen toiseen tai vaihtaa esimerkiksi koon, mikäli haluamaasi kokoa on saatavilla.

  1. Lähetä ilmoitus vaihtotoiveesta asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
  2. Ilmoita mihin tuotteeseen haluat vaihtaa ja minkä tuotteen palautat.
  3. Vahvistamme sinulle, että vaihto onnistuu ja haluamaasi tuotetta on saatavilla.
  4. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen.
  5. Lisää pakkaukseen mukaan selite vaihdosta ja yhteystiedot sekä tilausnumero.
  6. Kirjoita pakettiin meidän Postin palautustunnus 660816 tai Matkahuollon palautustunnus 9559331, ja meidän tiedot:

    KOTO Designmarket
    Yliopistonkatu 32
    40100 Jyväskylä
    P. 0401876694
    1. Yhdestä vaihdosta emme veloita mitään, seuraavista tuotevaihdoista samalta tilaukselta veloitetaan voimassa oleva palautuskulu.
    2. Mikäli vaihdettava tuote on edullisempi, palautamme erotuksen lahjakortille. Lahjakortti on voimassa vuoden vaihtohetkestä.

    Voit vaihtaa tuotteen myös suoraan myymälässämme asioimalla. Ota tällöin vaihdettava tuote mukaasi samalla kun tulet myymäläämme.

    Palauttaminen

    Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

    • Tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseen.
    • Liitä pakettiin mukaan omat tiedot ja palautuksen syy.
    • Palautamme tuotteiden hinnan sekä alkuperäisen toimituskulun vähennettynä palautuskululla. Mikäli tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta ja lähetyksestä meidän sopimustunnuksella veloitetaan palautuskulu.
    • Palautukset voi lähettää ainoastaan Postin tai Matkahuollon kautta, tai tuoda itse suoraan myymälään.

    Tuotteen palauttaminen Postin tai Matkahuollon kautta meidän sopimustunnuksella

    Palautukset voi lähettää joko Postin tai Matkahuollon kautta.

    1. Lähetä ilmoitus palautuksesta osoitteeseen asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi, jotta osaamme odottaa palautusta.
    2. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen.
    3. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot, sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
    4. Kirjoita pakettiin meidän Postin palautustunnus 660816 tai Matkahuollon palautustunnus 9559331, ja meidän tiedot:

      KOTO Designmarket
      Yliopistonkatu 32
      40100 Jyväskylä
      P. 0401876694
    1. Velotamme meidän palautustunnuksella lähetetyistä palautuksista palautuskulun 7,90€, joka korvaa meille palautuksesta aiheutuvia kustannuksia.
    2. Tuotteiden palauduttua varastollemme, tarkistamme niiden kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa tuotteen saapumisesta varastollemme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan tai Paytrailin kautta.
    3. Mikäli kotipakettina toimitettu tuote noudetaan asiakkaalta Postin toimesta, veloitamme palautuskulun, joka on saman suuruinen kuin tuotteen kotipaketin toimituskulu. Asiakkaan on tällöin oltava yhteydessä asiakaspalveluumme, joka tilaa tuotteelle noutokyydin Postilta.

    Tuotteen palauttaminen Postin kautta omakustanteisesti

    Voit palauttaa tuotteen myös edullisemmalla haluamallasi toimitustavalla Postin kautta. Tällöin emme veloita palautuskulua. Huomioithan kuitenkin, että vastaat tässä tapauksessa mahdollisista paketin katoamisista itse. Suosittelemme siis, ettet lähetä palautusta ilman seurantatunnusta.

    1. Lähetä ilmoitus palautuksesta osoitteeseen asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi, jotta osaamme odottaa palautusta.
    2. Pakkaa tuote myyntikuntoisena siististi alkuperäispakkaukseen.
    3. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
    4. Tuotteiden palauduttua varastollemme, tarkistamme niiden kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa tuotteen saapumisesta varastollemme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan tai Paytrailin kautta.

    Myymälään tehtävä palautus

    Voit tehdä palautuksen myös myymäläämme, jolloin palautuskulua ei peritä.

    1. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen tai puhtaaseen pussiin.
    2. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
    3. Palauta tuote myymäläämme tai varastollemme ja kerro lyhyesti palautuksen syy. Tarkistamme tuotteen kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 3 päivän sisällä siitä, kun tuote saapuu myymäläämme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan tai Paytrailin kautta.

    Vioittunut tai väärä tuote

    Viottuneilla ja väärin lähetetyillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

    1. Ilmoita ongelmasta kohtuullisessa ajassa siitä, kun olet havainnut virheen asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi. Sovimme tilannekohtaisesti miten asia hoidetaan.
    2. Palauta tuote meille normaalisti Postin tai Matkahuollon kautta käyttäen meidän sopimustunnustamme. Ohjeet lähetykseen ylempänä ”Palauttaminen” kohdassa.

    Lunastamatta jättäminen

    Otamme aina yhteyttä sähköpostitse ja tekstiviestillä, mikäli meille palautuu lunastamaton paketti. Lunastamatta jätetyille paketeille voit pyytää uudelleen toimituksen 2 päivän sisällä ensimmäisestä yhteydenotostamme. Tällöin perimme uuden toimituskulun. Mikäli emme saa sinuun yhteyttä, palautamme tuotteiden hinnan, mutta perimme todelliset toimituskustannukset.

    Autamme mielellämme kysymyksissäsi vaihtoon, palautuksiin tai reklamaatioon liittyen. Mikäli et löydä täältä vastausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme:

    asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi.