Toimitus- & palautusehdot

Toimitus- ja palautusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 03.06.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Koto Designmarket
Yliopistonkatu 32
40100 Jyväskylä

+358 40 187 6694
info@kotodesignmarket.fi
www.kotodesignmarket.fi
Y:2904435-7

Kokokoto Oy (myöh. palveluntarjoaja) myy tuotteita sekä yksityishenkilöille että yrityksille ja yhteisöille, joista käytetään myöhemmin termiä asiakas.

Mikäli www.kotodesignmarket.fi -sivuilla (myöhemmin verkkosivusto) esitettävissä hinta- tai muissa tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Kokokoto Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. Kokokoto Oy ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajista, maahantuojista tai muiden toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä.

Verkkosivuston käyttö edellyttää, että asiakas hyväksyy ja noudattaa (i) näitä Ehtoja, ja (ii) hyväksyy verkkosivuston tietosuojaselosteen, minkä jälkeen asiakas voi käyttää verkkosivustoa kulloinkin voimassa olevien ehtojen mukaan.

Toimitusalue

Toimitusalueemme on Suomi (pl. Ahvenanmaa). Mikäli haluat tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse, info (at) kotodesignmarket.fi.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyyden suojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään pääosin vain tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat

Tarjoamme verkkokaupassamme asioiville useita eri maksutapoja. Tällä sivulla voit kätevästi tutustua niihin. Valitse sinulle parhaiten sopiva vaihtoehto!

Klarnan maksutavat

Klarna-checkout maksupalvelun avulla teet ostoksia turvallisesti ja joustavasti:

  • Verkkopankit; voit maksaa ostoksesi turvallisesti kaikkien yleisimpien pankkien verkkopankkitunnuksilla
  • Laskulla 14 vuorokautta korotonta maksuaikaa.
  • Lasku lähetetään tilausvaiheessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, täytä siis tiedot huolella!
  • Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkun muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi.
  • Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

Erämaksu:

  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle). Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Maksa myöhemmin (Kampanjalasku): jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.

    Lisätietoa laskulla ja erämaksulla maksamisesta:

    • Klarna erämaksun kuvaus
    • Tarkemmat joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot ja kk-maksu esimerkit löydät täältä.
    • Tehdäksesi ostoksia Klarnan laskulla tai erämaksulla sinun tulee olla vähintään 18-vuotias.
    • Täysi-ikäiset asiakkaat voivat hakea Klarnalta luottoa ostoksen rahoittamiseksi. Voit siis maksaa tilauksesi osissa, kun valitset maksutavaksi Klarnan erämaksun.
    • Valitessasi ensimmäistä kertaa maksutavaksi Klarnan joustavan erämaksun tai kampanjalaskun (esim. Osta nyt, maksa helmikuussa) Klarna Oy avaa sinulle tilauksen yhteydessä tilin ja lähettää postitse luottosopimuksen, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.
    • Kaikki Klarnan erämaksulla tekemäsi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan erämaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kuukausittainen lasku lähetetään sinulle joka kuun puolessa välissä. Kirjautumalla Klarnan sivuille voit itse valita, haluatko vastaanottaa laskusi sähköpostilla vai postitse. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.
    • Klarnan yleiset luottosopimusehdot
    • Klarnan laskua ja erämaksua koskevissa kysymyksissä kehotamme olemaan suoraa yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.
    • Kirjaudu Klarna-asiakastilillesi

    Palvelun tuottaa Klarna Bank AB:n (julk.) (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi)

    Käytämme Klarnaa kaupan ostotapahtuman (check-out) tarjoajana. Tämä tarkoittaa sitä, että saatamme siirtää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, kun kaupan ostotapahtuma on ladattu, jotta Klarna voi hallinnoida ostostasi. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä.

    Maksaminen verkkokaupan lahjakortilla tai alennuskoodilla

    Voit maksaa lahjakortilla syöttämällä lahjakortin koodin kassalla Alennus- tai lahjakorttikoodi kohtaan. Mobiilissa löydät tuolle tarkoitetun laatikon Klarna kassassa "Näytä ostoskori" -painikkeen alta. Lisää koodi ja alennus lasketaan heti loppusummaan.

    Huom. TG-alkuiset koodit ovat myymäläämme. Mikäli haluat vaihtaa lahjakorti sopimaan verkkokauppaamme, ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@kotodesignmarket.fi.

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Koto Designmarket
    Yliopistonkatu 32
    40100 Jyväskylä

    +358 40 187 6694
    info@kotodesignmarket.fi
    www.kotodesignmarket.fi
    Y:2904435-7

    Tarkemmat toimitusehdot

    Toimitusaika

    Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 5 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

    Toimitustavat & kulut

    Käytämme lähetysten toimittamiseen pääasiassa Suomen Postia tai Matkahuoltoa. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan kuljetettavaksi 1- 3 arkipäivän aikana, siitä kun palveluntarjoaja on vastaanottanut tilauksen. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Toimituskulut lasketaan automaattisesti kassalla valitsemasi toimitustavan mukaan.

    Toimitamme tilaukset kirjeitse, postipakettina, Smartpost-lähetyksenä tai Matkahuollon-noutopistepakettina lähimpään noutopisteeseen. 

    Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme veloituksetta, kunhan valitset sen kassalla toimitustavaksi.

    Vaihtaminen

    Tuotteilla on 14 päivän vaihto-oikeus. Voit vaihtaa tuotteen toiseen tai vaihtaa esimerkiksi koon, mikäli haluamaasi kokoa on saatavilla.

    1. Lähetä ilmoitus vaihtotoiveesta asiakaspalveluumme info@kotodesignmarket.fi
    2. Ilmoita mihin tuotteeseen haluat vaihtaa ja minkä tuotteen palautat.
    3. Vahvistamme sinulle, että vaihto onnistuu ja haluamaasi tuotetta on saatavilla.
    4. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen.
    5. Lisää pakkaukseen mukaan selite vaihdosta ja yhteystiedot sekä tilausnumero.
    6. Kirjoita pakettiin meidän palautustunnus 660816, ja meidän tiedot:

    KOTO Designmarket
    Yliopistonkatu 32
    40100 Jyväskylä
    P. 0401876694

    1. Yhdestä vaihdosta emme veloita mitään, seuraavat tuotevaihdot samalta tilaukselta maksavat 6,90€.
    2. Mikäli vaihdettava tuote on kalliimpi – tulee erotus maksaa etukäteen sovitulla tavalla. Lähetämme uuden tuotteen vasta kun tuote on maksettu.
    3. Mikäli vaihdettava tuote on edullisempi – palautamme erotuksen lahjakortille. Lahjakortti on voimassa vuoden vaihtohetkestä.

    Voit vaihtaa tuotteen myös suoraan myymälässämme asioimalla. Ota tällöin vaihdettava tuote mukaasi samalla kun tulet myymäläämme.

    Palauttaminen

    Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

    • Tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseen.
    • Liitä pakettiin mukaan omat tiedot ja palautuksen syy.
    • Palautamme tuotteiden hinnan sekä alkuperäisen toimituskulun vähennettynä palautuskululla. Mikäli tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta ja lähetyksestä meidän sopimustunnuksella veloitetaan palautuskulu.
    • Palautukset voi lähettää ainoastaan Postin kautta tai tuoda itse suoraan myymälään.

    Tuotteen palauttaminen Postin kautta meidän sopimustunnuksella

    Palautukset voi lähettää ainoastaan Postin kautta, (ei esim. Matkahuolto, DHL etc).

    1. Lähetä ilmoitus palautuksesta osoitteeseen info@kotodesignmarket.fi, jotta osaamme odottaa palautusta.
    2. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen.
    3. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
    4. Kirjoita pakettiin meidän palautustunnus 660816, ja meidän tiedot:
      KOTO Designmarket
      Yliopistonkatu 32
      40100 Jyväskylä
      P. 0401876694
    1. Velotamme meidän palautustunnuksella lähetetyistä palautuksista palautuskulun, joka korvaa meille palautuksesta aiheutuvia kustannuksia 6,70€
    2. Tuotteiden palauduttua varastollemme, tarkistamme niiden kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa tuotteen saapumisesta varastollemme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan kautta.
    3. Mikäli kotipakettina toimitettu tuote noudetaan asiakkaalta Postin toimesta, veloitamme palautuskulun, joka on saman suuruinen kuin tuotteen kotipaketin toimituskulu. Asiakkaan on tällöin oltava yhteydessä asiakaspalveluumme, joka tilaa tuotteelle noutokyydin Postilta.

    Tuotteen palauttaminen Postin kautta omakustanteisesti

    Voit palauttaa tuotteen myös edullisemmalla haluamallasi toimitustavalla Postin kautta. Tällöin emme veloita palautuskulua 6,70€. Huomioithan kuitenkin, että vastaat tässä tapauksessa mahdollisista paketin katoamisista itse. Suosittelemme siis, ettet lähetä palautusta ilman seurantatunnusta.

    1. Lähetä ilmoitus palautuksesta osoitteeseen info@kotodesignmarket.fi, jotta osaamme odottaa palautusta.
    2. Pakkaa tuote myyntikuntoisena siististi alkuperäispakkaukseen.
    3. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
    4. Tuotteiden palauduttua varastollemme, tarkistamme niiden kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa tuotteen saapumisesta varastollemme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan kautta.

    Myymälään tehtävä palautus

    Voit tehdä palautuksen myös myymäläämme, jolloin palautuskulua ei peritä.

    1. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen tai puhtaaseen pussiin.
    2. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
    3. Palauta tuote myymäläämme tai varastollemme ja kerro lyhyesti palautuksen syy. Tarkistamme tuotteen kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 3 päivän sisällä siitä, kun tuote saapuu myymäläämme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan kautta.

    Vioittunut tai väärä tuote

    Viottuneilla ja väärin lähetetyillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

    1. Ilmoita ongelmasta viipymättä asiakaspalveluumme info@kotodesignmarket.fi. Sovimme tilannekohtaisesti miten asia hoidetaan.
    2. Palauta tuote meille normaalisti postin kautta käyttäen meidän sopimustunnustamme. Ohjeet lähetykseen ylempänä ”Palauttaminen” kohdassa.

    Lunastamatta jättäminen

    Otamme aina yhteyttä sähköpostitse ja tekstiviestillä, mikäli meille palautuu lunastamaton paketti. Lunastamatta jätetyille paketeille voit pyytää uudelleen toimituksen 2 päivän sisällä ensimmäisestä yhteydenotostamme. Mikäli emme saa sinuun yhteyttä palautamme tuotteiden hinnan, mutta perimme palautuskustannukset 6,70€.

    Autamme mielellämme kysymyksissäsi vaihtoon, palautuksiin tai reklamaatioon liittyen. Mikäli et löydä täältä vastausta, niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme: info@kotodesignmarket.fi.

    Toimitus

    Ilmainen toimitus yli 150€ ostoksille!

    Nouto myymälästä 0,00€ 

    Palautuskulut 6,70€

    Lue toimitusehdoista

    Klarna Checkout

    Tarjoamme jokaiseen tilanteeseen sopivimman & luotettavan maksutavan. Maksa heti, pilko osiin tai maksa 14 päivän korottomalla maksuajalla!

    Lue maksutavoista

    KOTOkantis

    Liity KOTOkantikseksi ja saat tiedon uutuuksista sekä kampanjoistamme ensimmäisenä! 

    Voit liittyä mukaan täältä!

    Käytämme evästeitä, jotta osaamme palvella sinua parhaimmalla mahdollisella tavalla. Lue täältä lisää tietosuojasta.

    Ok
    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 02.07.2020 alkaen.

    Verkkokauppa

    Koto Designmarket
    Yliopistonkatu 32
    40100 Jyväskylä

    +358 40 187 6694
    info@kotodesignmarket.fi
    www.kotodesignmarket.fi
    Y:2904435-7

    Kokokoto Oy (myöh. palveluntarjoaja) myy tuotteita sekä yksityishenkilöille että yrityksille ja yhteisöille, joista käytetään myöhemmin termiä asiakas.

    Mikäli www.kotodesignmarket.fi -sivuilla (myöhemmin verkkosivusto) esitettävissä hinta- tai muissa tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Kokokoto Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. Kokokoto Oy ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajista, maahantuojista tai muiden toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä.

    Verkkosivuston käyttö edellyttää, että asiakas hyväksyy ja noudattaa (i) näitä Ehtoja, ja (ii) hyväksyy verkkosivuston tietosuojaselosteen, minkä jälkeen asiakas voi käyttää verkkosivustoa kulloinkin voimassa olevien ehtojen mukaan.

    Toimitusalue

    Toimitusalueemme on Suomi (pl. Ahvenanmaa). Mikäli haluat tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse, info (at) kotodesignmarket.fi.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyyden suojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään pääosin vain tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

    Maksaminen ja maksutavat

    Maksupalvelutarjoaja

    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä
    Puhelin: 020 718 1830
    www.paytrail.com

    Collector Lasku/Osamaksu

    Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

    Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä
    käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit
    tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa
    kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden
    ajalle.

    Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

    Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika
    mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun
    erääntymistä.

    Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy
    helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja
    sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös
    luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.
    Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

    Osissa maksaen tasoitusta talouteen – kätevä tapa jakaa ostoksen vaikutusta useammalle
    kuukaudelle

    Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun
    ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin
    sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus
    Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi.
    Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on
    käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

    Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain
    saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä
    suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku,
    kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla
    mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

    Luottokustannukset ja luottoesimerkki: 

    www.kotodesignmarket.fi verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin
    sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä
    vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 2,95 € kuukaudessa (3.8.2020 alkaen 3,80 €). Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty www.kotodesignmarket.fi verkkokaupasta tehtyihin
    ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla
    kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 28,5 %, luottokustannusten yhteismäärä 402 €,
    maksettava kokonaismäärä 1 402 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista
    veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

    Luottoehdot

    Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39.
    Lisätietoja www.collector.fi

    Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:
    Tarkempi palvelukuvaus: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

    Yleiset lasku- ja tililuottoehdot:
    https://www.collector.se/uploa...

    Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot:
    https://www.collector.se/uploa...


    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Koto Designmarket
    Yliopistonkatu 32
    40100 Jyväskylä

    +358 40 187 6694
    info@kotodesignmarket.fi
    www.kotodesignmarket.fi
    Y:2904435-7

    Tarkemmat toimitusehdot

    1. Toimitusaika

    Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 5 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

    2. Toimitustavat & kulut

    Käytämme lähetysten toimittamiseen pääasiassa Suomen Postia, Matkahuoltoa tai DBSchenkeriä. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan kuljetettavaksi 1- 5 arkipäivän aikana, siitä kun palveluntarjoaja on vastaanottanut tilauksen. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen.

    Toimitamme tilaukset postipakettina, Smartpost-lähetyksenä tai DBS-noutopistepakettina lähimpään postitoimipaikkaan tai Smartpost/DBS-noutopisteeseen. 

    3. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

    Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Asiakas vastaa palautuksesta johtuvista palautuskuluista.

    Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info(at)kotodesignmarket.fi. Lähetämme sinulle palautustunnuksen, jolla voit palauttaa tilauksesi edullisesti hintaan 6,70€.

    Pyydämme palauttamaan tuotteet osoitteeseen:

    KOTO Designmarket 

    Yliopistonkatu 32 

    40100 Jyväskylä

    Tai

    Posti Smartpost, Kauppakeskus Forum

    Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. 

    Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

    • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
    • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
    • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen) tai palautettavan tuotteen arvoisen hyvityslahjakortin.
    • Palautamme aina maksun käyttämällesi maksutavalle 

    Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. 

    Lunastamaton paketti 

    Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

    Tilaa uutiskirje

    Voit tilata uutiskirjeemme alla olevalla lomakkeella kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään.

    Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käyttää tietojasi suora­markkinointiin. Voit perua luvan koska tahansa. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

    s