Miten valita juhla-asuun sopivat asusteet?

Sinulla on jo juhla-asu valittuna, mutta et keksi mitkä korut tai asusteet sopisi siihen?

Kerrataan ensin, mitä erilaisia asusteita onkaan. Kengät ja Laukku nämä on oikeastaan ne pakolliset, joista on hyvä aloittaa. Molempien suhteen kannattaa panostaa laatuun ja ajattomuuteen. Kengät kannattaa valita istuvuuden perusteella, sillä kauniita ajattomia juhlakenkiä löytyy mukavinakin. Hyvillä kengillä jaksat myös juhlia läpi päivän. Suosisin materiaalina tässä nahkaa, sillä se on aikaa kestävä ja muotoutuu käyttäjänsä jalkaan. Kannattaa tietenkin tarkistaa, että missä ja miten nahka on tuotettu. Minä ainakin miellän nahan ekologiseksi sen huollettavuuden ja pitkäikäisyyden tähden. Hyvin hoidetut nahkaiset juhlakengät voivat olla eliniän kestävä ostos.

Myös laukkuun kannattaa valita laadukas materiaali ja valmistaja. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin ekalla kerralla hajonnut hihna tai vetoketju ja lattialle levinneet kamat.

Laukun koko kannattaa pistää testiin jo kaupassa. Testaa mahtuuko laukkuun kaikki mitä juhliin tarvitset, kuten kännykkä, avain, pankkikortti, tamponi ja meikkipuuteri. Jos päädyt hieman isompaan laukkuun, niin sisätaskusta on myös plussaa, jotta saat tärkeimmät esineet helposti saataville. Itse suosin laukkua, jossa on crossbody hihna ja saatavilla myös rannehihna. Parasta on, jos molemmat saa tarvittaessa irroitettua. Ensimmäisille laukku/kenkäostoksille menisin klassikkoväreillä, kuten musta, nude tai ruskea - mikä ikinä sopii omaan tyyliisi parhaiten.

PS. Muista, että juhlalaukkuja ja kenkiä (pienellä varauksella) voi myös lainata kaverilta tai lainaamosta, jos haluaa kokeilla erilaista tyyliä. Laukku on helppo lainata, sillä se ei sotkeennu tai muotoudu niin helposti kuin kengät.

Kun kengät ja laukku on valittu, niin seuraavaksi tulee korujen valinta. Ensinnäkin kaiken EI tarvitse matchata keskenään täydellisesti. Se on mun mielestä jotenkin vanhanaikainen ajatus, että korut tai värisävyt matchaa täydellisesti keskenään - kannattaa siis kokeilla yllättäviäkin valintoja.

Upeita kotimaisia koruvalmistajia on ihan älyttömästi, meidänkin valikoimasta löytyy n. 400 eri korvakoruparia. Jätä siis suosiolla ne vanhat hopea tai helmikorut kaappiin ja lähde testaamaan esim ihanan kevyttä nahkaa tai koivuvaneria. Koruja valittaessa kannattaa miettiä jo vähän millainen meikki sinulle tulee. Etenkin huulipuna, kynsilakka tai silmämeikki voivat jokseenkin sopia korviksiin tai mekkoon. Jos tuntuu näiden jälkeen vielä siltä, että asu kaipaa jotain niin muista myös hatut, aurinkolasit, rannerenkaat, hiuskorut, kellot, rintaneulat, vyöt ja huivit.


Muutama vinkki asusteiden valintaan:

  1. Nappaa asu mukaan ostoksille tai ota siitä kuva helpottamaan valintaa. Tämä auttaa myös meitä auttamaan sinua.
  2. Jos asusi on kuviollinen ja villi, pidä asusteet simppelinä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö asusteet voisi olla näyttäviä, mutta kannattaa ehkä ennemmin valita yksiväriset isot korvakorut, kuin värikkäät ja kuviolliset.
  3. Metallinhohto tuo juhlavuutta. Kun haluat käyttää jotakin hieman arkisempaa kangasta juhlaan, voit metallin sävyillä lisätä juhlavuutta asuusi.
  4. Älä pue liikaa asusteita yhtä aikaa. Esimerkiksi korvakorut, sormus, laukku ja kengät riittävät hyvin. Varsinkin erilaisten korujen yhdisteleminen saattaa näyttää sekavalta ja mielikuva muistuttaa ennemmin joulukuusta.
  5. Kokeile miten meikki sopii asusteisiin. Räikeä huulipuna, isot värikkäät korvikset ja peiliaurinkolasit ei välttämättä luo juhlallista tunnelmaa - vähemmän on enemmän.
  6. Meikki ja kampaus tekevät paljon. Muista siis, että vaikka valitsisit arkisemman materiaalin asuusi, voit lisätä arvokkuutta ja juhlavuutta asusteiden lisäksi kauniilla kampauksella ja meikillä. Ylipäänsä monet juhlat ovat sen verran rentoja, että siistit vaatteet riittävät. On myös ekologisempaa, että vaatetta voi käyttää muulloinkin kuin yksissä juhlissa.
  7. Lainaa. Aina ei tarvitse ostaa uutta. Lainaa siis ystävältä, sukulaiselta tai lainaamosta. Taas plussaa ekologisuudesta!
  8. Muista myös, että juhlissa saattaa “joutua” käyttämään aurinkolaseja, joten niitä kannattaa testata päähän jo etukäteen muiden asusteiden kanssa.
    • PS. Tätä varten on hyvä olla yhdet simppelit mustat/ruskeat aurinkolasit, jotta niiden kanssa ei ole hankalaa yhdistellä muita asusteita.

Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä asujen rakentamiseen. Muista myös, että me autetaan sua mielellämme vaate- & asustekriisin yllättäessä. Tässä on vielä pari inspiraatio-kuvaa asusteiden valintaan. 

//Sanni, KOTOn yrittäjä




Toimitus

Ilmainen toimitus yli 150€ ostoksille!

Nouto myymälästä 0,00€ 

Palautuskulut 6,90€

Lue toimitusehdoista

Klarna Checkout

Tarjoamme jokaiseen tilanteeseen sopivimman & luotettavan maksutavan. Maksa heti, pilko osiin tai maksa 30 päivän korottomalla maksuajalla!

Lue maksutavoista

KOTOkantis

Liity KOTOkantikseksi ja saat tiedon uutuuksista sekä kampanjoistamme ensimmäisenä! 

Voit liittyä mukaan täältä!

Käytämme evästeitä, jotta osaamme palvella sinua parhaimmalla mahdollisella tavalla. Lue täältä lisää tietosuojasta.

Ok
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitus- ja palautusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 06.08.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Koto Designmarket
Yliopistonkatu 32
40100 Jyväskylä

+358 40 187 6694
asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
www.kotodesignmarket.fi
Y:2904435-7

Kokokoto Oy (myöh. palveluntarjoaja) myy tuotteita sekä yksityishenkilöille että yrityksille ja yhteisöille, joista käytetään myöhemmin termiä asiakas.

Mikäli www.kotodesignmarket.fi -sivuilla (myöhemmin verkkosivusto) esitettävissä hinta- tai muissa tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Kokokoto Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. Kokokoto Oy ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajista, maahantuojista tai muiden toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä.

Verkkosivuston käyttö edellyttää, että asiakas hyväksyy ja noudattaa (i) näitä Ehtoja, ja (ii) hyväksyy verkkosivuston tietosuojaselosteen, minkä jälkeen asiakas voi käyttää verkkosivustoa kulloinkin voimassa olevien ehtojen mukaan.

Toimitusalue

Toimitusalueemme on Suomi (pl. Ahvenanmaa). Mikäli haluat tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse, info (at) kotodesignmarket.fi.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyyden suojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään pääosin vain tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat

Tarjoamme verkkokaupassamme asioiville useita eri maksutapoja. Tällä sivulla voit kätevästi tutustua niihin. Valitse sinulle parhaiten sopiva vaihtoehto!

Klarnan maksutavat

Klarna-checkout maksupalvelun avulla teet ostoksia turvallisesti ja joustavasti:

  • Verkkopankit; voit maksaa ostoksesi turvallisesti kaikkien yleisimpien pankkien verkkopankkitunnuksilla
  • Laskulla 14 vuorokautta korotonta maksuaikaa.
  • Lasku lähetetään tilausvaiheessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, täytä siis tiedot huolella!
  • Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkun muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi.
  • Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

Erämaksu:

  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle). Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Maksa myöhemmin (Kampanjalasku): jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.

    Lisätietoa laskulla ja erämaksulla maksamisesta:

    • Klarna erämaksun kuvaus
    • Tarkemmat joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot ja kk-maksu esimerkit löydät täältä.
    • Tehdäksesi ostoksia Klarnan laskulla tai erämaksulla sinun tulee olla vähintään 18-vuotias.
    • Täysi-ikäiset asiakkaat voivat hakea Klarnalta luottoa ostoksen rahoittamiseksi. Voit siis maksaa tilauksesi osissa, kun valitset maksutavaksi Klarnan erämaksun.
    • Valitessasi ensimmäistä kertaa maksutavaksi Klarnan joustavan erämaksun tai kampanjalaskun (esim. Osta nyt, maksa helmikuussa) Klarna Oy avaa sinulle tilauksen yhteydessä tilin ja lähettää postitse luottosopimuksen, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.
    • Kaikki Klarnan erämaksulla tekemäsi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan erämaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kuukausittainen lasku lähetetään sinulle joka kuun puolessa välissä. Kirjautumalla Klarnan sivuille voit itse valita, haluatko vastaanottaa laskusi sähköpostilla vai postitse. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.
    • Klarnan yleiset luottosopimusehdot
    • Klarnan laskua ja erämaksua koskevissa kysymyksissä kehotamme olemaan suoraa yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.
    • Kirjaudu Klarna-asiakastilillesi

    Palvelun tuottaa Klarna Bank AB:n (julk.) (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi)

    Käytämme Klarnaa kaupan ostotapahtuman (check-out) tarjoajana. Tämä tarkoittaa sitä, että saatamme siirtää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, kun kaupan ostotapahtuma on ladattu, jotta Klarna voi hallinnoida ostostasi. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä.

    Maksaminen verkkokaupan lahjakortilla tai alennuskoodilla

    Voit maksaa lahjakortilla syöttämällä lahjakortin koodin kassalla Alennus- tai lahjakorttikoodi kohtaan. Mobiilissa löydät tuolle tarkoitetun laatikon Klarna kassassa "Näytä ostoskori" -painikkeen alta. Lisää koodi ja alennus lasketaan heti loppusummaan.

    Huom. TG-alkuiset koodit ovat myymäläämme. Mikäli haluat vaihtaa lahjakorti sopimaan verkkokauppaamme, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi.

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Koto Designmarket
    Yliopistonkatu 32
    40100 Jyväskylä

    +358 40 187 6694
    asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
    www.kotodesignmarket.fi
    Y:2904435-7

    Tarkemmat toimitusehdot

    Toimitusaika

    Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 5 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

    Toimitustavat & kulut

    Käytämme lähetysten toimittamiseen pääasiassa Suomen Postia tai Matkahuoltoa. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan kuljetettavaksi 1- 3 arkipäivän aikana, siitä kun palveluntarjoaja on vastaanottanut tilauksen. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Toimituskulut lasketaan automaattisesti kassalla valitsemasi toimitustavan mukaan.

    Toimitamme tilaukset kirjeitse, postipakettina, Smartpost-lähetyksenä tai Matkahuollon-noutopistepakettina lähimpään noutopisteeseen. 

    Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme veloituksetta, kunhan valitset sen kassalla toimitustavaksi.

    Vaihtaminen

    Tuotteilla on 14 päivän vaihto-oikeus. Voit vaihtaa tuotteen toiseen tai vaihtaa esimerkiksi koon, mikäli haluamaasi kokoa on saatavilla.

    1. Lähetä ilmoitus vaihtotoiveesta asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
    2. Ilmoita mihin tuotteeseen haluat vaihtaa ja minkä tuotteen palautat.
    3. Vahvistamme sinulle, että vaihto onnistuu ja haluamaasi tuotetta on saatavilla.
    4. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen.
    5. Lisää pakkaukseen mukaan selite vaihdosta ja yhteystiedot sekä tilausnumero.
    6. Kirjoita pakettiin meidän palautustunnus 660816ja meidän tiedot:

    KOTO Designmarket
    Yliopistonkatu 32
    40100 Jyväskylä
    P. 0401876694

    1. Yhdestä vaihdosta emme veloita mitään, seuraavat tuotevaihdot samalta tilaukselta maksavat 6,90€.
    2. Mikäli vaihdettava tuote on kalliimpi – tulee erotus maksaa etukäteen sovitulla tavalla. Lähetämme uuden tuotteen vasta kun tuote on maksettu.
    3. Mikäli vaihdettava tuote on edullisempi – palautamme erotuksen lahjakortille. Lahjakortti on voimassa vuoden vaihtohetkestä.

    Voit vaihtaa tuotteen myös suoraan myymälässämme asioimalla. Ota tällöin vaihdettava tuote mukaasi samalla kun tulet myymäläämme.

    Palauttaminen

    Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

    • Tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseen.
    • Liitä pakettiin mukaan omat tiedot ja palautuksen syy.
    • Palautamme tuotteiden hinnan sekä alkuperäisen toimituskulun vähennettynä palautuskululla. Mikäli tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta ja lähetyksestä meidän sopimustunnuksella veloitetaan palautuskulu.
    • Palautukset voi lähettää ainoastaan Postin kautta tai tuoda itse suoraan myymälään.

    Tuotteen palauttaminen Postin kautta meidän sopimustunnuksella

    Palautukset voi lähettää ainoastaan Postin kautta, (ei esim. Matkahuolto, DHL etc).

    1. Lähetä ilmoitus palautuksesta osoitteeseen asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi, jotta osaamme odottaa palautusta.
    2. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen.
    3. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
    4. Kirjoita pakettiin meidän palautustunnus 660816ja meidän tiedot:
      KOTO Designmarket
      Yliopistonkatu 32
      40100 Jyväskylä
      P. 0401876694
    1. Velotamme meidän palautustunnuksella lähetetyistä palautuksista palautuskulun, joka korvaa meille palautuksesta aiheutuvia kustannuksia 6,90€
    2. Tuotteiden palauduttua varastollemme, tarkistamme niiden kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa tuotteen saapumisesta varastollemme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan kautta.
    3. Mikäli kotipakettina toimitettu tuote noudetaan asiakkaalta Postin toimesta, veloitamme palautuskulun, joka on saman suuruinen kuin tuotteen kotipaketin toimituskulu. Asiakkaan on tällöin oltava yhteydessä asiakaspalveluumme, joka tilaa tuotteelle noutokyydin Postilta.

    Tuotteen palauttaminen Postin kautta omakustanteisesti

    Voit palauttaa tuotteen myös edullisemmalla haluamallasi toimitustavalla Postin kautta. Tällöin emme veloita palautuskulua 6,90€. Huomioithan kuitenkin, että vastaat tässä tapauksessa mahdollisista paketin katoamisista itse. Suosittelemme siis, ettet lähetä palautusta ilman seurantatunnusta.

    1. Lähetä ilmoitus palautuksesta osoitteeseen asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi, jotta osaamme odottaa palautusta.
    2. Pakkaa tuote myyntikuntoisena siististi alkuperäispakkaukseen.
    3. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
    4. Tuotteiden palauduttua varastollemme, tarkistamme niiden kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa tuotteen saapumisesta varastollemme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan kautta.

    Myymälään tehtävä palautus

    Voit tehdä palautuksen myös myymäläämme, jolloin palautuskulua ei peritä.

    1. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen tai puhtaaseen pussiin.
    2. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
    3. Palauta tuote myymäläämme tai varastollemme ja kerro lyhyesti palautuksen syy. Tarkistamme tuotteen kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 3 päivän sisällä siitä, kun tuote saapuu myymäläämme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan kautta.

    Vioittunut tai väärä tuote

    Viottuneilla ja väärin lähetetyillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

    1. Ilmoita ongelmasta viipymättä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi. Sovimme tilannekohtaisesti miten asia hoidetaan.
    2. Palauta tuote meille normaalisti postin kautta käyttäen meidän sopimustunnustamme. Ohjeet lähetykseen ylempänä ”Palauttaminen” kohdassa.

    Lunastamatta jättäminen

    Otamme aina yhteyttä sähköpostitse ja tekstiviestillä, mikäli meille palautuu lunastamaton paketti. Lunastamatta jätetyille paketeille voit pyytää uudelleen toimituksen 2 päivän sisällä ensimmäisestä yhteydenotostamme. Mikäli emme saa sinuun yhteyttä palautamme tuotteiden hinnan, mutta perimme toimituskustannukset.

    Autamme mielellämme kysymyksissäsi vaihtoon, palautuksiin tai reklamaatioon liittyen. Mikäli et löydä täältä vastausta, niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi.

    Tilaa uutiskirje

    Voit tilata uutiskirjeemme alla olevalla lomakkeella kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään.

    Tilaamalla uutis­kirjeen annat meille luvan käyttää tietojasi suora­markkinointiin. Voit perua luvan koska tahansa. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

    s