Kotimaisen muodin verkkokauppa
Ilmainen toimitus yli 150 € tilauksiin
Vastuullisempia valintoja arkeesi
Kotimaisen muodin verkkokauppa
Ilmainen toimitus yli 150 € tilauksiin
Vastuullisempia valintoja arkeesi
Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä täältä haluamaasi vastausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin, täyttämällä omat tiedot toimitusta ja maksua varten, valitsemalla toimitustapa ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Vastaamme käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyyden suojan säilymisestä. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Pakettiautomaattiin menevät Matkahuollon XXS ja jakopaketit, sekä postin paketti ehtivät, jos tilaat ne 20.12. päivän aikana. Meidän täytyy viedä paketit 21.12. Postille ja Matkahuollolle kuljetettavaksi.
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.
Palautukset voi lähettää ainoastaan Postin kautta (ei esim. Matkahuolto, DHL jne.).
Voit palauttaa tuotteen myös edullisemmalla haluamallasi toimitustavalla Postin kautta. Tällöin emme veloita palautuskulua. Huomioithan kuitenkin, että vastaat tässä tapauksessa mahdollisista paketin katoamisista itse. Ethän siis lähetä palautusta ilman seurantatunnusta.
Voit tehdä palautuksen myös myymäläämme, jolloin palautuskulua ei peritä.
Tuotteilla on 14 päivän vaihto-oikeus. Voit vaihtaa tuotteen toiseen tai vaihtaa esimerkiksi koon, mikäli haluamaasi kokoa on saatavilla.
KOTO Designmarket
Yliopistonkatu 32
40100 Jyväskylä
P. 0401876694
Kyllä vain! :) Voit vaihtaa tuotteen myös suoraan myymälässämme asioimalla. Ota tällöin vaihdettava tuote mukaasi samalla kun tulet myymäläämme.
Viottuneilla ja väärin lähetetyillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.
Täältä löydät tavallisimmat kysymykset toimituksiin liittyen. Mikäli et kuitenkaan löydä vastausta tältä sivulta, laittele meille viestiä asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
Tarjoamme verkkokaupassamme asioiville useita eri maksutapoja. Tällä sivulla voit kätevästi tutustua niihin. Valitse sinulle parhaiten sopiva vaihtoehto!
Erämaksu:
Voit maksaa lahjakortilla lisäämällä kassalla koodin Alennus- tai lahjakorttikoodi kohtaan. Jos shoppailet mobiililaitteella, löydät tuolle tarkoitetun laatikon Klarna kassassa "Näytä ostoskori" -painikkeen alta. Kun olet lisännyt koodin, alennus lasketaan heti loppusummaan.
Lahjakortti voi olla joko meidän myymälään tai verkkokauppaan, eli se ei toimi molemmissa yhtäaikaa. Sinulla saattaa siis olla myymälään tarkoitettu lahjakortti. Usein TG-alkuiset koodit ovat myymälämme lahjakortteja. Ei hätää! Mikäli haluat vaihtaa lahjakortin sopimaan verkkokaupassamme, laita viesti asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi.
Ei hätää! Mikäli haluat vaihtaa lahjakortin sopimaan verkkokauppaamme myymälän sijaan, niin laita viesti asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi. Viestissä tulisi olla nykyinen lahjakortin koodi, käytettävissä oleva summa ja osto- tai vanhenemispäivämäärä.
Kyllä vain löytyy! :) Meidän myymälä ja samalla verkkokaupan varasto sijaitsee Jyväskylän keskustassa osoitteessa Yliopistonkatu 32, 40100 Jyväskylä.
Myymälän aukioloajat:
Ma - Pe 11 - 18
La 11 - 16
Su Suljettu
Poikkeuksena arki- ja juhlapyhät.
Sehän onnistuu vallan mainiosti. Tervetuloa - muista tarkistaa aukioloajat, ennen kuin tulet! <3
Sekin onnistuu! :) Eli verkkokauppamme varasto on sama kuin myymälämme. Valitse siis toimitustavaksi "nouto myymälästä" ja käy hakemassa tuotteet aukioloaikojen puitteissa.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 20.11.2022 alkaen.
Koto Designmarket
Yliopistonkatu 32
40100 Jyväskylä
+358 40 187 6694
asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
www.kotodesignmarket.fi
Y:2904435-7
Kokokoto Oy (myöh. palveluntarjoaja) myy tuotteita sekä yksityishenkilöille että yrityksille ja yhteisöille, joista käytetään myöhemmin termiä asiakas.
Mikäli www.kotodesignmarket.fi -sivuilla (myöhemmin verkkosivusto) esitettävissä hinta- tai muissa tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Kokokoto Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. Kokokoto Oy ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajista, maahantuojista tai muiden toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä.
Verkkosivuston käyttö edellyttää, että asiakas hyväksyy ja noudattaa (i) näitä Ehtoja, ja (ii) hyväksyy verkkosivuston tietosuojaselosteen, minkä jälkeen asiakas voi käyttää verkkosivustoa kulloinkin voimassa olevien ehtojen mukaan.
Toimitusalueemme on Suomi (pl. Ahvenanmaa). Mikäli haluat tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse, asiakaspalvelu (at) kotodesignmarket.fi.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyyden suojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään pääosin vain tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tarjoamme verkkokaupassamme asioiville useita eri maksutapoja. Tällä sivulla voit kätevästi tutustua niihin. Valitse sinulle parhaiten sopiva vaihtoehto!
Klarna-checkout maksupalvelun avulla teet ostoksia turvallisesti ja joustavasti:
Erämaksu:
Lisätietoa laskulla ja erämaksulla maksamisesta:
Palvelun tuottaa Klarna Bank AB:n (julk.) (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi)
Käytämme Klarnaa kaupan ostotapahtuman (check-out) tarjoajana. Tämä tarkoittaa sitä, että saatamme siirtää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, kun kaupan ostotapahtuma on ladattu, jotta Klarna voi hallinnoida ostostasi. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä.
Voit maksaa lahjakortilla syöttämällä lahjakortin koodin kassalla Alennus- tai lahjakorttikoodi kohtaan. Mobiilissa löydät tuolle tarkoitetun laatikon Klarna kassassa "Näytä ostoskori" -painikkeen alta. Lisää koodi ja alennus lasketaan heti loppusummaan.
Huom. TG-alkuiset koodit ovat myymäläämme. Mikäli haluat vaihtaa lahjakorti sopimaan verkkokauppaamme, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 5 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
Käytämme lähetysten toimittamiseen pääasiassa Suomen Postia tai Matkahuoltoa. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan kuljetettavaksi 1- 3 arkipäivän aikana, siitä kun palveluntarjoaja on vastaanottanut tilauksen. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Toimituskulut lasketaan automaattisesti kassalla valitsemasi toimitustavan mukaan.
Toimitamme tilaukset kirjeitse, postipakettina, Smartpost-lähetyksenä tai Matkahuollon-noutopistepakettina lähimpään noutopisteeseen.
Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme veloituksetta, kunhan valitset sen kassalla toimitustavaksi.
Tuotteilla on 14 päivän vaihto-oikeus. Voit vaihtaa tuotteen toiseen tai vaihtaa esimerkiksi koon, mikäli haluamaasi kokoa on saatavilla.
KOTO Designmarket
Yliopistonkatu 32
40100 Jyväskylä
P. 0401876694
Voit vaihtaa tuotteen myös suoraan myymälässämme asioimalla. Ota tällöin vaihdettava tuote mukaasi samalla kun tulet myymäläämme.
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.
Palautukset voi lähettää ainoastaan Postin kautta, (ei esim. Matkahuolto, DHL etc).
Voit palauttaa tuotteen myös edullisemmalla haluamallasi toimitustavalla Postin kautta. Tällöin emme veloita palautuskulua 8,60€. Huomioithan kuitenkin, että vastaat tässä tapauksessa mahdollisista paketin katoamisista itse. Suosittelemme siis, ettet lähetä palautusta ilman seurantatunnusta.
Voit tehdä palautuksen myös myymäläämme, jolloin palautuskulua ei peritä.
Viottuneilla ja väärin lähetetyillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.
Otamme aina yhteyttä sähköpostitse ja tekstiviestillä, mikäli meille palautuu lunastamaton paketti. Lunastamatta jätetyille paketeille voit pyytää uudelleen toimituksen 2 päivän sisällä ensimmäisestä yhteydenotostamme. Mikäli emme saa sinuun yhteyttä palautamme tuotteiden hinnan, mutta perimme toimituskustannukset.
Autamme mielellämme kysymyksissäsi vaihtoon, palautuksiin tai reklamaatioon liittyen. Mikäli et löydä täältä vastausta, niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi.