Koodilla UUSIALKU25 ilmainen toimitus min. 30e tilauksiin
Suomalaisen muodin verkkokauppa
Vastuullisia valintoja tyylistä tinkimättä
Koodilla UUSIALKU25 ilmainen toimitus min. 30e tilauksiin
Suomalaisen muodin verkkokauppa
Vastuullisia valintoja tyylistä tinkimättä
Miten Pimme syntyi?
"Olin ostanut heijastinnauhaa ja ommellut siitä pätkiä lasten vaatteisiin. Vuosia sitten tein ylijääneestä nauhasta ja vanhasta vyönsoljesta itselleni heijastinnauhan. Lenkkeilen ahkerasti, joka säällä kaikkina vuodenaikoina ja heijastin oli kovassa käytössä. Se oli niin toimiva ja helppokäyttöinen, että halusin jakaa tämän idean toistenkin käyttöön. Myös autoilijana tiedän, ettei jalankulkija erotu pimeään aikaan ilman riittäviä heijastimia, ei edes kaupunkiliikenteessä valojen keskellä. Mietin heijastinideaa vähän väliä ja puhuinkin siitä paljon, välillä taukomatta. Perheeni sitä joutui kuuntelemaan, kiitos heille. Lopulta tuloksena oli Pimme-heijastin valmiina tuotantoon ja myyntiin. Olin intoa täynnä.
Mutta sitten törmäsin sääntöihin ja määräyksiin. Heijastin on henkilösuojain ja sitä säätelevät EU-direktiivit. Liikenneturvan mukaan heijastin ja heijastava tuote ovat kaksi eri asiaa: ”Heijastimeksi voi kutsua ainoastaan EN 13356 -standardin mukaista tyyppihyväksyttyä henkilösuojainta”. Tuote pitää tarkastuttaa ja hyväksyttää tehtävään valtuutetulla laitoksella, Suomessa Työterveyslaitoksella. Murehdin muutaman illan sääntöviidakkoa. Koska kyseessä oli heijastin, ei mikään muu heijastava tuote, tätä tarkastusta ei voinut sivuuttaa. Olin yhteydessä Työterveyslaitokseen ja tein asianmukaisen hakemuksen tarvittavine liitteineen. Koko prosessiin kului aikaa viisi kuukautta. Helmikuussa 2017 sain sertifikaatin ja oli todella tyytyväinen ja ylpeä. Minun oma suunnittelemani tyyppihyväksytty henkilösuojain, Pimme-heijastin!
…olin todella tyytyväinen ja ylpeä: minun oma suunnittelemani tyyppihyväksytty henkilösuojain, Pimme-heijastin!
Vakuutusyhtiö Ifin teettämän tutkimuksen mukaan ylivoimaisesti yleisin syy heijastimen käyttämättä jättämiseen on yksinkertainen: se unohtuu. Jotkut ottavat pimeällä riskin ihan ulkonäkösyistäkin. Heijastin saattaa näyttää rumalta tai sen käyttö on noloa. Pimme-heijastin on vastaus tähän. Se kulkee helposti mukana aina, vaikka rullalla taskussa ja on tyylikkään näköinen. Pimme-heijastin – koska pimeässä kannattaa loistaa!"
-Marjo
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.9.2024 alkaen.
Koto Designmarket
Yliopistonkatu 32
40100 Jyväskylä
+358 40 187 6694
asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
www.kotodesignmarket.fi
Y:2904435-7
Kokokoto Oy (myöh. palveluntarjoaja) myy tuotteita sekä yksityishenkilöille että yrityksille ja yhteisöille, joista käytetään myöhemmin termiä asiakas.
Mikäli www.kotodesignmarket.fi -sivuilla (myöhemmin verkkosivusto) esitettävissä hinta tai muissa tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Kokokoto Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. Kokokoto Oy ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajista, maahantuojista tai muiden toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä.
Verkkosivuston käyttö edellyttää, että asiakas hyväksyy ja noudattaa (i) näitä Ehtoja, ja (ii) hyväksyy verkkosivuston tietosuojaselosteen, minkä jälkeen asiakas voi käyttää verkkosivustoa kulloinkin voimassa olevien ehtojen mukaan.
Toimitusalueemme on Suomi (pl. Ahvenanmaa). Mikäli haluat tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu (at) kotodesignmarket.fi.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyyden suojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään pääosin vain tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tarjoamme verkkokaupassamme asioiville useita eri maksutapoja. Tällä sivulla voit kätevästi tutustua niihin. Valitse sinulle parhaiten sopiva vaihtoehto!
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Klarna-checkout maksupalvelun avulla teet ostoksia turvallisesti ja joustavasti:
Erämaksu:
Lisätietoa laskulla ja erämaksulla maksamisesta:
Palvelun tuottaa Klarna Bank AB:n (julk.) (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi)
Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä.
Voit maksaa lahjakortilla tai käyttää alekoodia klikkaamalla ostoskorista ja "Muokkaa ostoskoria". Sieltä löydät kohdan "Onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi?". Kirjoita koodi ja paina "Tallenna". Kun olet lisännyt koodin onnistuneesti, alennus lasketaan heti loppusummaan.
Huom. TG-alkuiset koodit ovat myymäläämme. Mikäli haluat vaihtaa lahjakortin sopimaan verkkokauppaamme, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Tuotteidemme toimitusaika on 2 - 5 arkipäivää riippuen kuljetusyhtiöiden kiiretilanteesta. Noutotilaukset saamme yleensä käsiteltyä aukioloaikojen mukaan jopa samana päivänä.
Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman nopeasti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
Käytämme lähetysten toimittamiseen pääasiassa Suomen Postia tai Matkahuoltoa. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan kuljetettavaksi 1-2 arkipäivän aikana siitä, kun olemme vastaanottanut tilauksen. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Toimituskulut lasketaan automaattisesti kassalla valitsemasi toimitustavan mukaan.
Toimitamme tilaukset kirjeitse, postipakettina, Smartpost-lähetyksenä tai Matkahuollon noutopistepakettina lähimpään noutopisteeseen.
Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme veloituksetta, kunhan valitset kassalla "Nouto myymälästä" toimitustavaksi.
Tuotteilla on 14 päivän vaihto-oikeus. Voit vaihtaa tuotteen toiseen tai vaihtaa esimerkiksi koon, mikäli haluamaasi kokoa on saatavilla.
Voit vaihtaa tuotteen myös suoraan myymälässämme asioimalla. Ota tällöin vaihdettava tuote mukaasi samalla kun tulet myymäläämme.
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.
Palautukset voi lähettää joko Postin tai Matkahuollon kautta.
Voit palauttaa tuotteen myös edullisemmalla haluamallasi toimitustavalla Postin kautta. Tällöin emme veloita palautuskulua. Huomioithan kuitenkin, että vastaat tässä tapauksessa mahdollisista paketin katoamisista itse. Suosittelemme siis, ettet lähetä palautusta ilman seurantatunnusta.
Voit tehdä palautuksen myös myymäläämme, jolloin palautuskulua ei peritä.
Viottuneilla ja väärin lähetetyillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.
Otamme aina yhteyttä sähköpostitse ja tekstiviestillä, mikäli meille palautuu lunastamaton paketti. Lunastamatta jätetyille paketeille voit pyytää uudelleen toimituksen 2 päivän sisällä ensimmäisestä yhteydenotostamme. Tällöin perimme uuden toimituskulun. Mikäli emme saa sinuun yhteyttä, palautamme tuotteiden hinnan, mutta perimme todelliset toimituskustannukset.
Autamme mielellämme kysymyksissäsi vaihtoon, palautuksiin tai reklamaatioon liittyen. Mikäli et löydä täältä vastausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme:
asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi.