Tietosuojaseloste

Tämä käytäntö kuvaa, mitä henkilökohtaisia tietoja Kokokoto Oy kerää sinusta ja kuinka niitä käytetään. Lisäksi tässä kuvataan miten käytämme verkkosivullamme evästeitä.

Henkilötiedot

Käsittelemme henkilötietoja, jotka olemme saaneet sinulta, tai joita olemme keränneet verkkosivustollamme evästeiden avulla, jotta voisimme hallinnoida ostoksiasi sekä täyttää velvollisuutemme sinua kohtaan asiakkaana.

Henkilötiedot, joita Kokokoto Oy käsittelee:

Yksilöinti- ja yhteystiedot, esimerkiksi nimi (etu- ja sukunimi), osoitetiedot, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite;

Tilaustiedot, esimerkiksi maksutiedot, ostetut tuotteet ja niihin liittyvät tiedot, tilausten käsittelyyn, toimitukseen ja palautuksiin liittyvät tiedot;

Asiakaspalvelutiedot, esimerkiksi yhteydenotot ja asiakaspalautteet;

Asiakastapahtumien tiedot, esimerkiksi ilmoittautumiset asiakastapahtumiin ja yleiset kuvat asiakastapahtumista;

Markkinointiin liittyvät tiedot, esimerkiksi markkinointisuostumukset tai -kiellot;

Käyttäjätiedot sähköisiin palveluihin, esimerkiksi käyttäjätunnus ja kryptattu salasana; sekä

Käyttäytymistiedot ja tekniset tunnistamistiedot, rekisteröidyn verkkokäyttäytymisen ja Kokokoto Oy:n palveluiden seuranta, esimerkiksi evästeiden tai vastaavien teknisten tunnistetietojen avulla. Kerättäviä tietoja voivat olla esimerkiksi käyttäjän IP-osoite, käytetyt sivut, selaintyyppi, verkko-osoite, istunnon aika ja kesto.

Käsittelyn tarkoitus

Voimme käyttää henkilötietojasi seuraaviin tarkoituksiin:

Tarjotaksemme palveluita, sekä täyttääksemme sopimussuhteeseen perustuvat velvollisuutemme

Käsittelemme henkilötietojasi ensisijaisesti tarjotaksemme palveluita ja tuotteita sinulle, ja ylläpitääkseemme ja kehittääkseemme liiketoimintaamme. Käsittelemme tietoja esimerkiksi välittääksemme maksutoimeksiantoja, sekä käsitelläksemme mahdollisia palautuksia ja antaaksemme yhteistyökumppaneillemme tarvittavat tiedot palvelun ja tuotteiden toimittamiseen, sekä markkinointiin liittyen. Mikäli otat yhteyttä asiakaspalveluumme, käytämme antamaasi tietoa vastataksemme kysymyksiisi ja ratkaistaaksemme mahdolliset reklamaatiosi. Jotta palvelumme ja tuotteemme vastaisi odotuksiasi, antamaasi tietoa voidaan käyttää esimerkiksi asiakastyytyväisyyskyselyihin. Voimme myös pyytää kolmatta osapuolta suorittamaan tällaisen kyselyn puolestamme.

Asiakaskommunikointiin (ml. markkinointi)

Kokokoto Oy käsittelee henkilötietojasi ottaakseen sinuun yhteyttä liittyen palveluumme ja tuotteisiimme ja ilmoittaakseen näitä koskevista muutoksista. Tietojasi käytetään myös tutkimukseen ja analysointiin tuotteittemme, palvelumme ja internet-sivujemme parantamiseksi. Voimme myös käyttää internetsivuilla syöttämääsi tietoa tiedotteiden ja markkinointiviestien lähettämiseen sähköpostitse, edellyttäen, että olet antanut meille suostumuksen tai markkinointiviestinnän lähettämiselle on muu oikeutettu peruste.

Laadun parantamiseksi, kehityssuuntauksien analysoimiseksi ja asiakaspalveluun

Voimme käsitellä tietojasi parantaaksemme palveluidemme ja tuotteidemme laatua esimerkiksi analysoimalla erilaisia palveluiden käyttöön liittyviä kehityssuuntauksia. Pyrimme käyttämään tähän tarkoitukseen aina kuin mahdollista anonyymia tietoa, josta henkilöä ei voida tunnistaa. Voimme käyttää tietoa asiakassuhteen hoitoon, asiakaspalveluun sekä kommunikaatioon.

Käsittelyn peruste ja rajoittaminen

Kokokoto Oy käsittelee henkilötietojasi hoitaakseen sopimuksesta johtuvat velvollisuudet sinua kohtaan, sekä toimiakseen lainsäädännön vaatimusten mukaisesti. Lisäksi käsittelemme henkilötietoja ylläpitääksemme ja kehittääksemme liiketoimintaamme.

Säilytämme henkilötietoja vain sen ajan, kun tietojen säilyttäminen on tarpeen tässä tietosuojaselosteessa määritellyt tarkoitukset huomioon ottaen. Poistamme tai anonymisoimme henkilötiedot mahdollisimman pian sen jälkeen, kun tietojen säilyttäminen ei ole tarpeellista.

Käsiteltävät henkilötiedot ja niiden lähteet

Kokokoto Oy kerää kahdenlaista tietoa käyttäjistä ja asiakkaista: (i) Asiakastietoa; ja (ii) Teknistä Tietoa. Yksittäinen henkilö ei normaalisti ole tunnistettavissa Teknisestä Tiedosta, mutta yksittäisen käyttäjän tunnistaminen Teknisen Tiedon perusteella saattaa olla mahdollista joissakin tilanteissa. Tällaisissa tilanteissa myös Teknistä Tietoa voidaan pitää henkilötietona voimassaolevan lainsäädännön mukaisesti.

Voimme kerätä Asiakastietoa asiakkailtamme ja vierailijoiltamme useilla tavoilla, esimerkiksi palveluun rekisteröitymisen tai tuotteiden ostamisen yhteydessä, myymälässämme tai verkkokaupassamme asioinnin yhteydessä, asiakaspalauttetta, reklamaatioita tai muita viestejä lähetettäessä, uutiskirjeen tilauksen tai asiakastietolomakkeemme täyttämisen yhteydessä. Huomioithan, että keräämme kaikkien verkkokaupassamme suoritettujen ostoksien tiedot, sekä ostoksia koskevat maksutiedot. Keräämme Asiakastietoja käyttäjiltä ja asiakkailtamme vain, mikäli he vapaaehtoisesti toimittavat tällaista tietoa meille, suorittavat ostoksia tai muita transaktioita palveluissamme tai internetsivuillamme. Voimme myös yhdistellä ja täydentää henkilötietoja kolmansilta osapuolilta saatavalla tiedolla voimassaolevan lainsäädännön mukaisesti.

Me tai valtuutetut palvelun tarjoamme voimme kerätä Teknistä Tietoa sivustomme käyttäjien selaimista heidän käyttäessään palveluamme tai internet-sivujamme. Tekninen Tieto voi sisältää selaimen nimen, tietokoneen tyypin, sivukäyntien ajan, pituuden ja päivämäärän, niiden sivustojen URL-osoitteet, joilta olet siirtynyt palveluumme tai joihin siirryt palvelustamme, internetin selailutapaa kuvaavaa tietoa, IP-osoitteen, käyttöjärjestelmän, internet-palveluntarjoajan, sekä muuta vastaavaa teknistä tietoa.

Maksaminen

Maksuvaihtoehtona voit käyttää Klarnaa tai Paytrailia kaupan ostotapahtuman (check-out) tarjoajana. Tämä tarkoittaa sitä, että saatamme siirtää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle/Paytrailille, kun kaupan ostotapahtuma on ladattu, jotta Klarna/Paytrail voi hallinnoida ostostasi. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Kunkin tahon tietosuojaselosteen mukaisesti.

Evästeet

Käytämme lukuisia teknologioita, mukaan lukien evästeitä, kerätäksemme ja säilyttääksemme tietoa käydessäsi Kokokoto Oy:n internet-sivulla. Evästeet auttavat meitä laskemaan sivuillamme käyvien henkilöiden kokonaismäärän ja seuraamaan internet-sivujemme käyttöä. Tämä auttaa meitä parantamaan palveluamme. Käytämme myös evästeitä, jotka tekevät internet-sivujemme käytöstä sinulle helpompaa esimerkiksi muistamalla käyttäjätunnukset, salasanat tai (kieli)valinnat. Käytämme myös seuranta- ja analytiikkaevästeitä seurataksemme, miten käyttäjämme suhtautuvat tarjoamaamme palveluun.

Voit estää evästeiden käytön selaimessasi tai asettaa selaimesi varoittamaan, kun evästeitä yritetään asentaa. Huomioithan, että näin tehdessäsi jotkin palvelun toiminnallisuudet eivät välttämättä toimi oikein. Saadaksesi lisätietoja evästeistä ja niiden poistamisesta, käy osoitteessa http://www.allaboutcookies.org.

Palvelumme käyttävät Google Analyticsia ja muita analytiikkatyökaluja luodakseen raportteja internetsivujemme käytöstä, jotta voimme parantaa sivujamme sekä palveluamme. Saadaksesi lisätietoa Google Analyticsista, käy osoitteessa http://www.google.com/analytics. Voit kieltäytyä Google Analyticsin suorittamasta tietojen keräämisestä lataamalla selaimeesi lisäosan osoitteesta https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Henkilötietojen luovuttaminen ja siirtäminen

Voimme siirtää henkilötietojasi Euroopan Unionin ja Euroopan talousalueen ulkopuolelle. Tällaiset tiedonsiirrot suoritetaan kulloinkin voimassaolevan lainsäädännön mukaisesti. Jos Euroopan komissio ei ole katsonut kohdemaan tietosuojan tasoa riittäväksi yleisen tietosuoja-asetuksen 45 artiklan mukaisesti, takaamme sopimuskäytäntöjemme kautta Euroopan komission antamat tai hyväksymät tietosuojaa koskevat vakiolausekkeet henkilötietojen siirtämisestä kolmansiin maihin yleisen tietosuoja-asetuksen 46 artiklan 2 kohdan c) tai d) alakohdan mukaisesti, tai muiden toimenpiteiden avulla riittävän tietosuojan tason henkilötiedoillesi. Mikäli haluat lisätietoja henkilötietojesi kansainvälisistä siirtojen suojatoimista, voit ottaa meihin yhteyttä.

Vastaanottajat

Jaamme henkilötietojasi organisaatiomme sisällä vain siinä laajuudessa, kun se on palvelumme suorittamiseksi ja kehittämiseksi tarpeen.

Emme jaa henkilötietojasi kolmansille osapuolille, ellei jokin seuraavista ehdoista sovellu:

Se on tarpeen tämän tietosuojaselosteen tarkoituksen saavuttamiseksi

Jos, ja siinä laajuudessa kuin kolmannet osapuolet (esimerkiksi franchise-kumppanimme) tarvitsevat pääsyn käsittelemiimme henkilötietoihin palveluiden, tai tuotteiden tarjoamiseksi, Kokokoto Oy on toteuttanut asianmukaiset sopimukselliset ja organisatoriset toimenpiteet varmistaakseen, että henkilötietojasi käsitellään ainoastaan tässä tietosuojaselosteessa mainittuihin tarkoituksiin. Voimme luovuttaa henkilötietojasi tytäryhtiöillemme tai muille valtuutetuille kumppaneillemme, tai yksityishenkilöille meidän puolestamme käsiteltäväksi. Tällainen käsittely on aina ohjeidemme, tämän tietosuojaselosteen, sekä muiden soveltuvien vaatimusten ja salassapitovelvollisuuden mukaista.

Oikeudellisten perusteiden johdosta

Voimme jakaa henkilötietojasi kolmansien osapuolien kanssa, mikäli meillä on perusteltu syy uskoa, että pääsy henkilötietoihisi tai niiden muu käyttö on tarpeen: (i) soveltuvan lain, asetuksen tai oikeuden määräyksen täyttämiseksi; (ii) väärinkäytöksen, turvallisuusriskin tai teknisen ongelman havaitsemiseen, estämiseen tai käsittelemiseen; tai (iii) suojataksemme Kokokoto Oy:n, käyttäjiemme tai yleisön intressiä, omaisuutta tai turvallisuutta lain asettamien vaatimusten mukaisesti. Informoimme sinua henkilötietojesi käytöstä tällaisissa tapauksissa silloin, kun se on mahdollista.

Muiden oikeutettujen syiden vuoksi

Mikäli Kokokoto Oy on osapuolena sulautumisessa, liiketoimintakaupassa tai muussa yrityskaupassa, voimme siirtää henkilötietojasi kolmannelle osapuolelle, joka on mukana kyseisessä yrityskaupassa. Tällaisessa tilanteessa takaamme henkilötietojesi luottamuksellisuuden, ja ilmoitamme asiakkaillemme ennen tietojen siirtoa tai tietosuojaselosteen vaihtumista.

Nimenomaisella suostumuksellasi

Voimme jakaa henkilötietojasi kolmansille osapuolille muissa kuin yllä luetelluissa tilanteissa silloin, kun olet antanut nimenomaisen suostumuksen siihen. Sinulla on oikeus perua antamasi suostumus milloin tahansa.

Sinun oikeutesi

Tarkastusoikeus

Kokokoto Oy tarjoaa sinulle oikeuden tarkastaa sinua koskevat käsittelemämme henkilötiedot. Voit ottaa meihin yhteyttä pyytäen meitä kertomaan käsittelemämme sinua koskevat henkilötiedot sekä käsittelyn perusteen. Mikäli edellisestä tietopyynnöstäsi on kulunut alle 12 kuukautta, voimme vaatia pyynnön mukaisten toimenpiteiden toteuttamisesta maksun.

Oikeus vaatia tiedon korjaamista

Sinulla on myös oikeus väärän, epätarkan, epätäydellisen, vanhentuneen tai tarpeettoman tiedon korjaamiseen tai täydentämiseen ottamalla meihin yhteyttä.

Oikeus vaatia tiedon poistamista

Voit myös pyytää meitä poistamaan henkilötietosi järjestelmistämme. Suoritamme pyyntösi mukaiset toimenpiteet, mikäli meillä ei ole oikeutettua syytä olla poistamatta tietoa. Tiedot eivät välttämättä poistu välittömästi kaikista varmuuskopio- tai muista vastaavista järjestelmistämme.

Oikeus vastustaa

Voit myös pyytää rajoituksia henkilötietojesi käsittelyyn, mikäli tietoa käsitellään muihin tarkoituksiin kuin palvelumme suorittamiseksi tai laista aiheutuvan velvollisuuden täyttämiseksi. Voit myös vastustaa henkilötietojesi käsittelyä jatkossa, vaikka käsittely perustuisi aikaisemmin antamaasi suostumukseen. Henkilötietojen käsittelyn vastustaminen saattaa johtaa rajoitetumpiin mahdollisuuksiin käyttää internet-sivujamme sekä palveluitamme. Sinulla on oikeus kieltäytyä sähköisestä suoramarkkinoinnista seuraamalla ohjeita, jotka on sisällytetty kaikkiin lähettämiimme markkinointiviesteihin. Voit myös kieltää meitä käyttämästä henkilötietojasi suoramarkkinointiin, markkinatutkimukseen tai profilointiin ottamalla yhteyttä yllä oleviin osoitteisiin.

Oikeus rajoittaa tiedon käsittelyä

Voit pyytää meitä rajoittamaan tiettyjen henkilötietojesi käsittelyjä. Tietojen käsittelyn rajoittamista koskeva pyyntö saattaa johtaa rajoitetumpiin mahdollisuuksiin käyttää internet-sivujamme sekä palveluitamme.

Oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen

Sinulla on oikeus saada henkilötietosi meiltä jäsennellyssä ja yleisesti käytetyssä muodossa, jotta voit välittää tiedot toiselle rekisterinpitäjälle.

Oikeuksiesi käyttäminen

Voit käyttää yllämainittuja oikeuksiasi lähettämällä kirjeen, tai sähköpostin, sisältäen nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja kopion voimassaolevasta henkilöllisyystodistuksesta ylläoleviin osoitteisiin. Mikäli pyyntösi perustuu henkilötietoihin evästeessä, sinun pitää liittää mukaan kopio kyseessä olevasta evästeestä. Voimme pyytää lisätietoja, jotka ovat tarpeen henkilöllisyytesi tarkistamiseen. Voimme hylätä pyynnöt, jotka toistuvat kohtuuttoman usein, ovat liiallisia tai jotka ovat perusteettomia. Mikäli koet henkilötietojesi käsittelymme olevan ristiriidassa voimassaolevan lainsäädännön kanssa, voit tehdä valituksen paikalliselle tietosuojaviranomaiselle.

Tietoturvallisuus

Käytämme kaikkia kohtuullisia ja asianmukaisia teknisiä ja organisatorisia toimenpiteitä estääksemme luvattoman pääsyn henkilötietoihisi, sekä suojataksemme henkilötietojasi katoamista, väärinkäyttöä, julkistamista ja luvatonta muuttamista vastaan.

Tietoturvatoimenpiteemme sisältävät mm. palomuurien käytön, tiedon salauksen tarpeellisessa määrin (kryptaus), pääsyvalvonnan ja kulunvalvontajärjestelmät sekä turvalliset toimitilat. Mikäli toimenpiteistämme huolimatta tapahtuu sellainen tietomurto, josta todennäköisesti seuraa negatiivisia vaikutuksia yksityisyydellesi, tiedotamme sinua tällaisesta tietomurrosta mahdollisimman pian.

Tietosuoja- ja evästekäytäntöjen muutokset

Kokokoto Oy pidättää oikeuden muuttaa tietosuoja- ja evästekäytäntöjään ajoittain. Julkaistessamme käytäntöjen muutoksia, tietosuoja- ja/tai evästekäytännön yläosassa näkyvä voimaantulopäivä muuttuu päivämääräksi, jona muutokset astuvat voimaan.

Yhteystiedot

Rekisterin pitäjä

Kokokoto Oy
Y-tunnus: Y:2904435-7

Yliopistonkatu 32
40100 Jyväskylä

Rekisteriasioista vastaava henkilö ja yhteystiedot:
Aino Valpio - talous@kotodesignmarket.fi

Toimitus

Nopea toimitus 1-5 arkipäivässä Suomessa

Nouto myymälästä 0,00€ 

Palautuskulut 7,90€ - vaihda tuote kerran ilman kuluja!

Lue toimitusehdoista

Maksaminen

Tarjoamme jokaiseen tilanteeseen sopivan & luotettavan maksutavan. Maksa heti, pilko osiin tai maksa 30 päivän korottomalla maksuajalla!

Lue maksutavoista

KOTOkantis

Liity KOTOkantikseksi <3 Saat tiedon uutuuksista sekä kampanjoistamme ensimmäisenä! 

Liity tästä!

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.9.2024 alkaen. 

Verkkokauppa

Koto Designmarket
Yliopistonkatu 32
40100 Jyväskylä

+358 40 187 6694
asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
www.kotodesignmarket.fi
Y:2904435-7


Kokokoto Oy (myöh. palveluntarjoaja) myy tuotteita sekä yksityishenkilöille että yrityksille ja yhteisöille, joista käytetään myöhemmin termiä asiakas.

Mikäli www.kotodesignmarket.fi -sivuilla (myöhemmin verkkosivusto) esitettävissä hinta tai muissa tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Kokokoto Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. Kokokoto Oy ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajista, maahantuojista tai muiden toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä.

Verkkosivuston käyttö edellyttää, että asiakas hyväksyy ja noudattaa (i) näitä Ehtoja, ja (ii) hyväksyy verkkosivuston tietosuojaselosteen, minkä jälkeen asiakas voi käyttää verkkosivustoa kulloinkin voimassa olevien ehtojen mukaan.

Toimitusalue

Toimitusalueemme on Suomi (pl. Ahvenanmaa). Mikäli haluat tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu (at) kotodesignmarket.fi.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyyden suojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään pääosin vain tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Tarjoamme verkkokaupassamme asioiville useita eri maksutapoja. Tällä sivulla voit kätevästi tutustua niihin. Valitse sinulle parhaiten sopiva vaihtoehto!

Paytrailin maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Klarnan maksutavat

Klarna-checkout maksupalvelun avulla teet ostoksia turvallisesti ja joustavasti:

  • Verkkopankit; voit maksaa ostoksesi turvallisesti kaikkien yleisimpien pankkien verkkopankkitunnuksilla
  • Laskulla 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa.
  • Lasku lähetetään tilausvaiheessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, täytä siis tiedot huolella!
  • Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkun muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi.
  • Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

Erämaksu:

  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle). Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Maksa myöhemmin (Kampanjalasku): jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.

Lisätietoa laskulla ja erämaksulla maksamisesta:

Palvelun tuottaa Klarna Bank AB:n (julk.) (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi)

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä.

Maksaminen verkkokaupan lahjakortilla tai alennuskoodilla

Voit maksaa lahjakortilla tai käyttää alekoodia klikkaamalla ostoskorista ja "Muokkaa ostoskoria". Sieltä löydät kohdan "Onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi?". Kun olet lisännyt koodin, alennus lasketaan heti loppusummaan.

Huom. TG-alkuiset koodit ovat myymäläämme. Mikäli haluat vaihtaa lahjakortin sopimaan verkkokauppaamme, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Tarkemmat toimitusehdot

Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 5 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Toimitustavat & kulut

Käytämme lähetysten toimittamiseen pääasiassa Suomen Postia tai Matkahuoltoa. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan kuljetettavaksi 1-2 arkipäivän aikana siitä, kun palveluntarjoaja on vastaanottanut tilauksen. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Toimituskulut lasketaan automaattisesti kassalla valitsemasi toimitustavan mukaan.

Toimitamme tilaukset kirjeitse, postipakettina, Smartpost-lähetyksenä tai Matkahuollon noutopistepakettina lähimpään noutopisteeseen.

Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme veloituksetta, kunhan valitset kassalla "Nouto myymälästä" toimitustavaksi.

Vaihtaminen

Tuotteilla on 14 päivän vaihto-oikeus. Voit vaihtaa tuotteen toiseen tai vaihtaa esimerkiksi koon, mikäli haluamaasi kokoa on saatavilla.

  1. Lähetä ilmoitus vaihtotoiveesta asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi
  2. Ilmoita mihin tuotteeseen haluat vaihtaa ja minkä tuotteen palautat.
  3. Vahvistamme sinulle, että vaihto onnistuu ja haluamaasi tuotetta on saatavilla.
  4. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen.
  5. Lisää pakkaukseen mukaan selite vaihdosta ja yhteystiedot sekä tilausnumero.
  6. Kirjoita pakettiin meidän Postin palautustunnus 660816 tai Matkahuollon palautustunnus 9559331, ja meidän tiedot:
    KOTO Designmarket
    Yliopistonkatu 32
    40100 Jyväskylä
    P. 0401876694
  1. Yhdestä vaihdosta emme veloita mitään, seuraavista tuotevaihdoista samalta tilaukselta veloitetaan voimassa oleva palautuskulu.
  2. Mikäli vaihdettava tuote on edullisempi, palautamme erotuksen lahjakortille. Lahjakortti on voimassa vuoden vaihtohetkestä.

Voit vaihtaa tuotteen myös suoraan myymälässämme asioimalla. Ota tällöin vaihdettava tuote mukaasi samalla kun tulet myymäläämme.

Palauttaminen

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

  • Tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseen.
  • Liitä pakettiin mukaan omat tiedot ja palautuksen syy.
  • Palautamme tuotteiden hinnan sekä alkuperäisen toimituskulun vähennettynä palautuskululla. Mikäli tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta ja lähetyksestä meidän sopimustunnuksella veloitetaan palautuskulu.
  • Palautukset voi lähettää ainoastaan Postin tai Matkahuollon kautta, tai tuoda itse suoraan myymälään.

Tuotteen palauttaminen Postin tai Matkahuollon kautta meidän sopimustunnuksella

Palautukset voi lähettää joko Postin tai Matkahuollon kautta.

  1. Lähetä ilmoitus palautuksesta osoitteeseen asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi, jotta osaamme odottaa palautusta.
  2. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen.
  3. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot, sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
  4. Kirjoita pakettiin meidän Postin palautustunnus 660816 tai Matkahuollon palautustunnus 9559331, ja meidän tiedot:
    KOTO Designmarket
    Yliopistonkatu 32
    40100 Jyväskylä
    P. 0401876694
  1. Velotamme meidän palautustunnuksella lähetetyistä palautuksista palautuskulun 7,90€, joka korvaa meille palautuksesta aiheutuvia kustannuksia.
  2. Tuotteiden palauduttua varastollemme, tarkistamme niiden kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa tuotteen saapumisesta varastollemme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan tai Paytrailin kautta.
  3. Mikäli kotipakettina toimitettu tuote noudetaan asiakkaalta Postin toimesta, veloitamme palautuskulun, joka on saman suuruinen kuin tuotteen kotipaketin toimituskulu. Asiakkaan on tällöin oltava yhteydessä asiakaspalveluumme, joka tilaa tuotteelle noutokyydin Postilta.

Tuotteen palauttaminen Postin kautta omakustanteisesti

Voit palauttaa tuotteen myös edullisemmalla haluamallasi toimitustavalla Postin kautta. Tällöin emme veloita palautuskulua. Huomioithan kuitenkin, että vastaat tässä tapauksessa mahdollisista paketin katoamisista itse. Suosittelemme siis, ettet lähetä palautusta ilman seurantatunnusta.

  1. Lähetä ilmoitus palautuksesta osoitteeseen asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi, jotta osaamme odottaa palautusta.
  2. Pakkaa tuote myyntikuntoisena siististi alkuperäispakkaukseen.
  3. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
  4. Tuotteiden palauduttua varastollemme, tarkistamme niiden kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa tuotteen saapumisesta varastollemme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan tai Paytrailin kautta.

Myymälään tehtävä palautus

Voit tehdä palautuksen myös myymäläämme, jolloin palautuskulua ei peritä.

  1. Pakkaa tuote huolellisesti myyntikuntoisena alkuperäispakkaukseen tai puhtaaseen pussiin.
  2. Lisää pakkaukseen mukaan palautuksen syy ja yhteystiedot sekä tilausnumero tai palautuslomake täytettynä.
  3. Palauta tuote myymäläämme tai varastollemme ja kerro lyhyesti palautuksen syy. Tarkistamme tuotteen kunnon ja teemme hyvityksen. Hyvitys palautuksesta tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 3 päivän sisällä siitä, kun tuote saapuu myymäläämme. Verkkokaupan ostoksissa hyvitys palautuu Klarnan tai Paytrailin kautta.

Vioittunut tai väärä tuote

Viottuneilla ja väärin lähetetyillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jonka aikana tuotteeseen voi tutustua. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

  1. Ilmoita ongelmasta kohtuullisessa ajassa siitä, kun olet havainnut virheen asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi. Sovimme tilannekohtaisesti miten asia hoidetaan.
  2. Palauta tuote meille normaalisti Postin tai Matkahuollon kautta käyttäen meidän sopimustunnustamme. Ohjeet lähetykseen ylempänä ”Palauttaminen” kohdassa.

Lunastamatta jättäminen

Otamme aina yhteyttä sähköpostitse ja tekstiviestillä, mikäli meille palautuu lunastamaton paketti. Lunastamatta jätetyille paketeille voit pyytää uudelleen toimituksen 2 päivän sisällä ensimmäisestä yhteydenotostamme. Tällöin perimme uuden toimituskulun. Mikäli emme saa sinuun yhteyttä, palautamme tuotteiden hinnan, mutta perimme todelliset toimituskustannukset.

Autamme mielellämme kysymyksissäsi vaihtoon, palautuksiin tai reklamaatioon liittyen. Mikäli et löydä täältä vastausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@kotodesignmarket.fi.